Upptagen tjej

Har hållit på med detta sedan 31 Oktober fram till 9 November.
Vi började att riva ca 3-4 lager emd tapet, spackla och måla väggen svart. Sedan vart det lite gorm med väggen och behöver ju inet gå in direkt på vad jag stör mig som fan på fortfarande men ah kan ju säga att vissa ska ju hålla sig undan från vissa saker som dom inte är så bra på ;b
Hade jag fått göra detta själv och ordentligt från början utan dessa problem så hade det varit klart under 7 dagar, men ahja.

Ni får se reslutatet nedanför! ↓
btw det är min karl som fotat så ni får skälla på han för kassa bilder. Puss älskar dig gubben (a)





















Är nöjd över min insats ven fast jag ville sluta flera gånger frö min rygg höll på att gå av...
Men vad fan man kör på tills man är klar, eller hur? ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0