Dag 5 – Min dag.

06:00 - Steg upp

06:30 - Börja fara mot stan och tanka bilen med mamma sen sitta och vänta på bussen

07:05 - Bussen kommer sent. Upptäcker även att jag glömt hela plånboken och där i har jag mitt busskort. Tur som f*n så var det en snäll busschafför så jag fick åka med i alla fall!! Ringer även Moa i panik och ber henne ta med pengar så jag tar mig hem.

08:00 - Framme vid skolan.

08:15 - Första lektionen på dagen, Svenska. Råkade somna men vaknade av att hon pratade om nå intressant. Haha förlåt! Var jätte trött så tänkte vila huvudet på bänken och mina ögonlock bara stängde sig! xD

10:30-11:20 - Lunch med b-rudarna!

11:20-13:20 - Dagens sissta lektioner.

13:20-16:10 - Studetid och sen kom min kära mor och hämtade mig och Moa och så skjutsade vi hem henne och sen for vi hem.

17:00 - Middag, våfflor!! MUMMA!!!

17:45 - Far till min man och är där resten av kvällen :)

22:15 - Hemma efter besök hos min man och nu DUSCHEN och SOVA!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0