I dont care how old you are, if you dont respect me i'm not respecting you



KILLAR

en kille som har samma humor som dig: haha ja jag vet faktiskt inte
en kille som gör dig glad: min pojke :)
en kille som du tycker om: Alexander ♥
en kille du tycker har skön stil: Haha ;b
din bästa killkompis: Min storebror Joakim
en kille du saknar: Alexander, man han ligger ju i sängen och väntar på mig, haha
en kille du ser upp till: Storebror

SENASTE
Personen du kramade?: Alexander
Personen du tänkte på?: Alexander
Personen som sov i din säng?: Alexander
Personen du skrev med på msn?: Har inte varit inne på msn på typ ett år ;b
Personen du var med?: Alexander
Djuret du köpte?: Hund
Senaste klädesplagget du köpte?: Typ en shorta
Maten du åt?: nudlar
Gången du spydde?: kommer ej ihåg


KOMPISAR:
En kompis du älskar riktigt mycket: Frida och Elina
Din bästa kompis: Frida
En kompis du glidit ifrån: :/
En kompis du kommit nära: Dom nya b-rudarna i klassen typ :)

RANDOM
Stänger du av mobilen när du sover? Öe
Vem såg dig senast naken?: Alexander xD
Biter du på naglarna? Usch nej?
Har du kysst en polis? Hahaha nej nej
Har du någonting att dölja? Säkert ;b
Kan du baka bröd? Ja om jag får kolla i en bok hur man gör :)
Vet du hur man frostar av en frys? Nej

UTSEÉNDE
Hårfärg: BLOND!
Ögonfärg: Blåa
Längd: 172 cm
Skostorlek: 39
Ålder: 16 år och 17 om 8 månader

KÄRLEK/SEX
Har du en kille/tjej just nu? Ja och som jag aldrig kommer lämna!
Gillar du någon? Nej, men jag älskar min pojke :) 
Vem?: Alexander :)
Har du haft sex? Varför ska jag skriva det? Det är min ensak?
Har du haft många förhållande? Nej
Vad har du på dig nu? Kläder

VEM
vem är i rummet med dig? Alexander
Vem fick du senast sms av? Alexander
vem tänker du på nu? Han som står bakom mig xD
pratade du senast i telefon med? Alexander xD
vems hus var du senast i? Alexanders
vem önskar du var med dig nu? är redan med han ;b
vem är din favoritsläkting? Min kusin :)

VAR
var går du skola? Luleå, Baggium Luleå Praktiska
var är din telefon? haha vet inte måste leta
var är din mamma? hemma
var sover du? bland massa kuddar och i man karls famn
var handlar du mest? H&M
var fick du tag i tröjan du har på dig nu? Gina Tricot
vart åkte du senast bil? hem
var i ditt rum är du? vid datorn?

VAD
vad åt du senast? Popcorne
vad drack du senast? Cola
vad är det för färg på dina trosor? persiko färg? xD
vad är den närmaste saken som är blå? Min tröja
vad gillar du mest med skolan? Att träffa vännerna
vad har du på fötterna? strumpor
vad är din favorit färg? Lila
vilken film såg du senast? Blade 3
vad hör du just nu? Musik och Alexander som STÖR MIG!!

HAR DU NÅGONSIN
sovit i en annan säng? Jao
hånglat på en bio? Nej nej
hånglat i skogen? Ja
kört över hastighetsgränsen? Neeeee (a)
målat om ditt rum? Nej nej, men mina syskons
dansat framför en spegel? Haha (a)
dumpat någon? Mm
stulit pengar från en kompis? Räknas mamma? haha men nej?
hoppat in i en bil med folk du just träffat? Asså nej, har ju känt minst en person
varit i slagsmål? Kanske
smugit ur ditt hus? Haha hej mamma (a)
haft känslor för någon som inte känt detsamma? Aa
hånglat med en främling? Ung och dum ;)
älskar eller saknar någon nu? Älskar ju såklart min pojkvän. Mest på hela jorden! :D
Och saknar min storebror som är och jobbar just nu i Gällivare (?), har inte träffat han på as länge :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0