24 September 2011

Haha höll på att skriva December iställey för September för började tänka att det bara är 4 månader kvar tills det är julafton och + att gubben redan börjat prata om julafton och nyår. Haha sötunge :)

Ja det vart ju inge Luleå i helgen, bara en massa gorm hela tiden så vi sket i det och så sovde jag hos gubben istället. Beställde hem pizza som min söta mamma åkte och hämtade åt oss och kom med ända ut till gubben, fan vad snäll hon är. Får typ skuldkänslor hon får ta och sluta vara så snäll, haha :)

Idag vaknade vi vid 11 faktiskt och låg och kollade en film sen har vi bara legat och sovit och pussats hela dagen, mysigt! Sen hämtade mamma oss och så for vi och åt på Da Vinci med mamma och min låtsas pappa. Efter det gick jag och köpte kaffe på Statiol och sen for vi hem igen till gubben och nu ligger han i tvrummet och ser hockey och jag ligger på hans rum och vilar. Känner mig lite seg idag så funderar på att slå igång en film och kanske somna till den? Eller jag vet inte, känner för att hitta på någonting så kanske ringer någon och så far jag och gubben ut och hittar på någonting eller så blir det bara myskväll? Vi får helt enkelt se hur det blir med den saken! :)

Ah ja puss och kram ha det bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0