Don't let other people's opinion define you or bring you down, keep the faith and always trust yourself.



ett år sedan bilden togs!


SENASTE:

Dryck: Kaffe
Telefonsamtalet: Mamma
SMS: Min karl
Sång du lyssnade på: Newkid - Jag gråter bara i regnet
Gången du grät: Jävligt länge sedan

HAR DU NÅGONSIN:
Har någon varit otrogen mot dig: Nej
Varit kär?: Jadå
Förlorat någon speciell person: Japp
Varit så trött att du somnat sittandes: Haha ja på bussen! xD

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Japp massor :)
Fått ditt hjärta krossat: Ja
Skrattat så att du har börjat gråta: Yes
Träffat någon som förändrat ditt liv: Ja
Insett vilka som är dina äkta vänner: Haha japp
Fått reda på att någon har pratat om dig: Ja

BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Är aldrig inne på msn längre
Har du några husdjur: nej
Vill du ändra ditt namn: Ville det när jag var liten men inte nu, tycker det är fint :)
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Ingen aning
Vilken tid vaknade du idag: klockan sex tyckte jag att det var dags att slita sig från min karls famn
Vad gjorde du igår runt midnatt: Sov
Någonting som du längtar till: helt ärligt så skolan, har faktiskt as kul just nu i skolan :)
Senaste gången du träffade din pappa: i sommras
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Haha typ att jag var rikare? xD
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Ja
Vad gör dig irriterad just nu: Ingenting
Vad är ditt namn: Cecilia
Singel/upptagen: Upptagen
Stjärntecken: Tvilling
Kille eller tjej: Tjej
Hårfärg: Blond, typ hälften färgat blont och resten naturlig blond färg med slingor i.
Långt eller kort: Enligt mig är det kort men andra säger att jag har långt hår? 
Längd: 172 cm
Piercings: Öronen, naveln
Tatueringar: -
Höger eller vänster: Högerhänt

DIN FÖRSTA:
Piercing: Öronen
Tatuering: -
Sport: Innebandy
Husdjur: Fågel
Vaccination du minns: Stelkramps
Konsert: PDOL, 2004
Förälskelse: Haha typ när jag var fyra var jag jätte kär i Peter Pan!
Alkohol du drack: venne

JUST NU:
Äter du: Inget
Dricker du: Thé
Är du på väg att: Gå och lägga mig i sängen
Lyssnar du på: Newkid - När vi var unga
Väntar du på: Att tiden ska gå

DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: Inte nu men vi ser ju sen i livet
Vill du gifta dig: Ja

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Ögon!
Kramar eller pussar: Kramar!
Kortare eller längre: Längre
Romantisk eller spontan: Svårt val men kanske spontan?
Snygg mage eller snygga armar: Armar
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar
Känslig eller inte: Inte
Ragg eller förhållande: Förhållande
Bråkstake eller tveksam: Bråkstake, haha en riktig bad boy

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: (a)
Tappat glasögon eller linser: Ja
Haft sex på första dejten: Nej
Krossat någons hjärta: Mm
Dissat någon: Ja
Gillat din killkompis (mer än som vän): Förut ja innan jag träffade Alexander

TROR DU PÅ:
Dig själv: Ja
Mirakel: Ja
Kärlek vid första ögonkastet: Nej man måste gå förbi minst en gång till ;)
Himlen: Nja jag vet inte, kanske? (a)
Tomten: Ja? Träffar han ju varje jul och han ger paket och man får klappa hans reanar som står utanför huset :D
Att kyssas på första dejten: Varför inte?
Änglar: Nja

SVARA ÄRLIGT:

Haft mer än en pojkvän på samma gång: Nej
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Nej, har för mycket skilda personer runtomkring mig så nej. Men är glad för doms föräldrar som är fortfarande tillsammans! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0