I Miss U ♥







Det gör så fruktansvärt ont i mig att veta att jag aldrig mer kommer få se dig min vacka hund!
Finast på jorden var du, världens bästa hund! Världens snällaste och finaste hund, gjorde aldrig någon illa eller ja förutom den gången när vi busade och jag skulle ta din leksak och du råkade nocka mig så jag bet mig själv i läppen men du var så snäll och förstod att du hade gjort illa mig så du började slicka mig på kinde. Du var helt enkelt den finaste jag ägde men nu är du inte kvar i mitt liv längre...
 Min första egna hund var du! Jag älskar dig och kommer alltid göra det! Kanske senare kommer vi få se varandra igen i en annan tid och ett annat liv?

Framells Balder aka Balto, MIN hund! Det finaste på jorden, jag saknar dig så att det gör ont! Kommer aldrig glömma dig min vackra hund!



Kommentarer
Anonym

vad har hänt med han?

Svar: Min pappa och jag bröt kontaken för ett år sedan och då bestämde även jag att jag aldrig mer ville träffa honom. Han tog då min hund och det bästa för att det ska bli enklare ser jag dom två som döda.

2011-10-02 @ 13:14:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0