(Tidsinställt) Min första LHF match!



Ah tog den gamla logan för den är snyggare tycker jag :)
Ja nu borde jag i alla fall stå på H läktaren med resten av klacken och ha en skrikandes karl vid min sida.
Min första LHF match och jag har marscherat till Coop Arena. Vet inet riktigt vad jag gett mig in på men det blir nog nice även fast jag inte är speciellt intresserad av hockey. Det är faktiskt gubben som fått mig att tycka om hockey lite, haha ah vi ser ju om det blir nå fler matcher för mig efter den här eller om jag skippar hockeyn :)

Vi får se om jag har nått att visa upp när jag kommer hem ikväll eller om jag somnar direkt när jag kommer hem, vi ser vi ser :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0