5 April 2012

Hello!!

Är på skolan med Moa, Emma och Erika. Mycket att göra, nej...
Vi sitter mest och kolalr facebook ch bara lallar på, helt okej. Vill åka hem eller nått och måla och bara dunka musik men tror jag drar iväg någonstans och umgås med någon :)

Btw ni kommer nog märka att Alex kommer försvinna typ helt från bloggen eftersom vi gjort slut och bestämmt oss för att bara vänner och det känns faktiskt bra om jag ska vara ärlig :)
Han kommer alltid ha en plats i mitt hjärta eftersom han var min riktiga första kärlek, men jag hoppas vi kommer kunna umgås någon gång i framtiden och vara vänner :)
Han är en super fin kille som jag verkligen tycker om men vi funkar inte att vara tillsammans. Visst är det lite jobbigt just nu men det är inget konstigt att det är det. Kommer fortfarande bry mig om han och jag hoppas han har det bra och att det funkar nu att vi är vänner för vill ju inte mista han som vän :)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0