älskade du!



är hos min fina kusin och tar det lugnt. Har blivit ett litet ''lan'' här med kaffe och fruktsoda mys på hög nivå!
Nu ska vi mysa ner oss och se film och bara prata om allt mellan himmel och jord! :)

du och jag genom allt, vi delar allt med varandra och vet allt om varandra och jag vet alltid vem jag kan vända mig till när jag behöver någon, vi behöver inte ses eller höras varje dag men ändå är vi så nära varandra, du är som den stora systern jag aldrig fick, älskar dig ♥

I snart 17 år har vi varit som systrar, delat massor med varandra och jag är så glad att jag har dig. Kommer ihåg förut när alla trodde att vi var systrar för vi är så lika varandra, nu vet ju alla att vi är kusiner men jag ser dig inte som min kusin. Du är min vän, min familj, min stora syster men ändå min kusin. Jag tror ingen kan förstå vårat band till varandra, våran relatation, det kan bara vi och jag tror ingen i våran släkt har en sådan här bra relatation med någon i våran släkt förutom vi. God damn jag älskar dig kära kusin! :')


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0