20 Augusti 2012

Hallå!
Struntade i bloggen igår och var med min man som kom hem igår. Överraskade hononm på flygplatsen och kastade mig i hans armar, grät så tårarna sprutade och var så glad att han äntligen var hemma.
Myste med honom hela kvällen och vi låg länge och bara pratade om massa saker. Pussades och kramdes också massor såklart och var bara överlycklig för att han var hemma.

Skolan började också idag och det ''firade'' jag och mina tjejer med en fika på TA. Efter fikan mötte jag upp Robin och vi satte oss i Norr Hamn och pratade och hade det bra. For hem sen till han och tröck i oss pizza och sen har vi mest bara tagit det lugnt och nu ska vi snart sova.

Kan inte fatta att dagen har gått så fort...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0