25 augusti 2012

Hallå, Liam väckte oss tidigt i morse så jag och Robin däckade när Liam skulle sova middag.
Har tagit mig en dusch och diskat massa disk typ hela dagen, måste ju göra någonting som tack för att jag får bo hos Robin gratis så det minsta jag kan göra är ju att diska i alla fall :)

Just nu springer Liam omkring och leker med hans bilar och jag funderar på att springa iväg på ICA och köpa nått gott till ikväll för i natt så bestämde jag och Robin att vi skulle ha myskväll efter att Liam somnat. Fast det kommer nog inte gå så bra för förra gången vi hade det såg vi film i ca 30 min och sen gick vi och lade oss för att orka upp med Liam på morgonen. Han är ju så morgon pigg den ungen och ska leka och busa hela tiden.

I morse satt han och åt frukost med mig och Robin och babblade på som jag vet inte vad. Haha sötis :)

Nej ska gå och kramas och Robin och Liam en stund och sen ska jag springa iväg på ica. Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0