31 Augusti 2012

Hej!
Gick och laade mig tidigt igår kväll så att jag kunde sova ut länge idag. Vaknade exakt 10:18 och kollade argt på klockan och undrade varför den inte ringt och varför ingen väckt mig, jag hann bli ganska arg innan jag kom på att idag har jag hemma studier! Så det kan bli ;)

Startade morgonen med frukost i sängen och ett avsnitt Glee innan jag tog en lång dusch och vrålade till musiken på datorn som jag spelade väldigt högt! Älskar att vara ensam hemma för kan sjunga högt utan att störa någon eller väcka någon. Efter det blev det att ligga och se Glee ett tag innan jag gick och gjorde lunch till mig.
 
Nu sitter jag och kollar på H&M och Lyko om jag ska köpa någonting där ifrån medans jag ser dom sissta avsnitten av Glee Säsong 1. Så sjukt bra serie! Vi hörs senare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0