9 Augusti 2012

Kom precis hem från jobbet. Är ganska trött men det är jag nästan hela tiden så det spelar ingen roll.
Sitter och kollar lite kläder på H&M och inte bara till mig utan till Robin och Liam också. Kollar dock bara för har inga pengar tyvärr, älskar att köpa grejer till dom jag tycker om när jag har pengar och speciellt till Robin och Liam eftersom att det är mina två favorit killar. Kanske blir att jag ändå slänger ner någonting till dom i shoppingbagen och klickar hem det men vi får se.

Har hittat några snygga T-Shirts och Sweatshirts till Robin som jag tror han skulle passa i men tror jag får dra med honom på en shopping runda sen när vi båda har pengar. Känns inte heller som någon idé att köpa kläder nu när sommaren snart är över och snart börjar hösten men det är ändå lite förtidigt att köpa höstkläder. Men som sagt kolla skadar inte! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0