Latar mig

Ligger fortfarande i sängen och latar mig. Har dock gått upp för att hämta mer kaffe en gång men inte mer än så har jag varit uppe. Men nu ska jag massa mig upp och börja städa rummet samt packa resväskan. Har massor jag sak göra idag... Städa rummet från golv till tak, packa resväskan, tvätta, duscha och jag hade även tänkt ta mig en långpromenad idag också. Får se om jag hinner det. Fattar inte varför jag packade resväskan igår så jag slapp göra det idag? Ahja det gör inget, är ganska duktig på att packa och tar inte med mig 7 väskor för en helg. Dock måste jag ta den stora resväskan för att jag vill ha med mig mina värmeverktyg och eget shampoo och balsam och tyvärr så kan man inte ha det som handbagage och orkar inte fara till mormor och hämta den lilla resväskan så tar den stora. Känns lite onödigt men det får bli bra så :)
Hade dock önskat att jag hade kunnat fylla ut resväskan med Robin och Liams kläder. Hade varit så kul om dom hade kunnat följa med men kanske nästa år? Hoppas hoppas! :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0