Vad ska man göra?

Nu har tyvärr Liam farit iväg till sin mamma som kom och hämtade honom. Trist att han var tvungen att fara så tidigt men vad ska man göra åt saken? Hade velat att Liam hade stannat längre dock så man kunde få mysa lite med honom.
Fock dock sova med han när han skulle sova middag, jag och Liam gick och lade oss i sängen och Liam somnade på mig som när han var en liten bebis (Robin har berättat och har sett bilder) och när jag lade Liam brevid mig i sängen så kröp han närmare mig. Gulle unge :)
 
Frågan är bara vad ska man göra nu när Liam farit och man inte har någoting att göra hela tiden? Kanske mysa med karln innan man ska fara hem till min familj i Boden.
 
Här får ni två bilder på mig och Liam då vi sover :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0