26 Februari 2012

Tänkte bara slänga ihop ett litet inlägg innan jag däckar framför Desperate Housewifes i sängen.

Vi kom till Alex's stuga rätt sent men han skulle ändå ut och skotta fram bilen och tillslut fick han fram den. Sen gjorde vi inte så mycket mer den kvällen.

Tog en sovmorgon på lördagen för hade inte kunnat somna fören långt in på småtimmarna så när jag gick upp så var alla andra vaken och hade redan ätit frukost och skulle ut och skotta och greja.
Har en ganska söt pojkvän ibland, mitt morgon humör är inte roligt. Vill att allting ska vara tyst och vill bara ha mitt kaffe och göra mitt och vakna till liv innan jag ska ut och göra saker. Så därför gjorde Alex's en macka åt mig och gjorde kaffe, vart helt förvånad för han gör inte det ofta kan jag säga. Resten av dagen spenderades med DH tittande och bil körning.

Idag (söndag) kom Alex's mamma och väckte oss och frågade om vi skulle med ut och köra skoter och då hoppde Alex's upp och började göra sig i ordning. Trodde jag skulle svimma för jag var så trött, men jag gick upp ochgjorde mig i ordning jag med och så for vi ut med skotrarna. Smart som jag var tog jag väldigt fel handskarpå mig så när vi hade varit ute ett tag så höll jag på att frysa ihjäl om händerna så då for jag och Alex's tillbaka till stugan och så värmde vi oss en stund innan vi for ut igen och grillade med Alex's familj.

Men nu är jag hemma, har tagit mig en dusch och ska fortsätta se DH tills jag somnar.
Godnatt! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0