28 Februari 2012

Hallå där :)

Har verkligen inte haft orken till att blogga idag. Har varit så trött i kroppen och jag fattarinte varför? Kanske lilla syrran smittat mig? Hon har inte mått så bra dom senaste dagarna. Stackars lill pluttan, så tråkigt att se henne så trött och sjuk. Feber och ont i halsen har hon, stackarn.

Var barnvakt ett tag idag med Alex och då satt jag mest och höll pluttan sällskap och gjorde lunch åt henne inna lille brorsan och äldsta lilla syrran kom hem. Dom hade varit och shoppat lite nya kläder så nu har brosan enn skit tuff vårjacka.

Resten av dagen har jag mest myst med Alex och sett Dh och så hade vi brottnings match ett tag. Det är så skönt att kunna busa och göra bort sig inför han för han struntar totalt i det och tycker bara det är kul. Tror inte jag hade klarat av en pojkvän som hade varit helt seriös och inte kunnat busa med mig. Hade blivit galen tillslut! :)

Men nu ska jag sätta i leave-in condiitioner i mitt hår och sen se matchen med Alex och resten av familjen :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0