första inlägget på det nya året



Ja gott nytt år på er!
Min jul och nyårsafton var jätte bra. Fick as mycket grejer och sitter just nu och knapprar på min nya dator som jag fick av mamma i julklapp. Är fett nöjd över grejerna jag fick i julklapp och jag är jävligt nöjd över saknerna jag gav, speciellt det jag gav mamma eftersom det kom direkt från mitt hjärta :)

Min nyårsafton var också as bra, lugnt och skön kväll hemma med massa god mat och pommac. Tror jag var ganska ensam om att inte dricka alcohol den kvällen när typ mer än halva sverige var full eller hade drukit alcohol. Har massor med nyårslöften, sluta äta godis och sånna saker, sluta slösa pengar på massa skit, börja lita på folk, osv osv :) Ska verkligen försöka hålla alla mina löften detta år! :)

Ja nu ska jag se Kronjuvelerna med super snygga Bill Skarsgård och sen ska jag sova. Själv...Känns inte helt okej....men sånt är livet! ;b



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0