4 Juli 2012

Jaha då var det Juli och ännu har vi ingen sommar? Vad är detta? Tar snart första bästa flyg och sticker utomlands! Tur man fixade pass idag, dock  ser jag helt galen ut på passet men inte är det nå. Är ju lite galen så det spelar ingen roll ;)
 
Ahja strunt samma, ligger just nu och ser film och ska snart sova. Är hemma nu för engångs skull, ganska skönt att vara hemma och känna sig ''fri''. Det är ju som man brukar säga, borta bra men hemma bäst. Saknar Robin och mina kompisar i Luleå men det är ju inte så att jag inte kan fara till Luleå när jag vill så det är ju tur.
 
Idag väckte mamma mig vid 10 men gick inte upp fören vid 11 tiden, låg och vilade i en timma och borta som man är så säger man konstiga saker. Mamma frågade om jag låg och sov och då svarar jag att jag är vaken men jag orkar inte öppna ögonen. Vad är det för fult svar egentligen? Vi for i alla fall in till stan och skulle fixa lite saker, gå på banken, fixa pass och köpa skor. Träffade även Vanja och Sofia men kände mig så stressad så jag träffade dom bara i 10 min typ och sengick jag vidare med mamma. Men i morgon ska jag nog fara och vara med dom :)
 
Ahja ska se klart filmen så jag kan krypa ner och sova i min stora säng, godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0