5 Juli 2012

Ja mycket bloggande det blivit men det är ganska svårt då man inte har internet eller då inte blogg.se appen funkar.
Igår så tjänade jag i alla fall 500 kr för jag städade mammas bil både på utsidan och insidan så nu är Pärlan super fin! Eller haha nja, kanske en omlackning på bilen inte hade skadat och lite fix och trixs inne i bilen men det får mamma fixa för nästa år köper jag en egen och gör som jag vill med den. Senare på kvällen så möblerade jag om i mitt rum samt städade som en galning, nu har jag lite större rum eller alltså det blev mer plats då jag flyttade ut en stor fet tv-bänk som tog upp halva rummet kändes det som och nu kan jag ÄNTLIGEN börja sätta upp hyllor och tavlor! God damn!
 
Idag så har jag gjort massor, började med att min söta mormor och kusin kom förbi på ''morgonen'' (12:00) och väckte mig så det var bara att stiga upp och vara trevlig. Sen hade jag vattenkrig med mina syskon och min kusin ett tag tills jag började frysa och gick in och duschade VARMT! Har även hunnit baka samt åka och hälsa på Elin på hennes jobb. Satt där ett tag och snackade med henne tills jag skulle fara vidare och då blev det en sväng på ICA och köpa mat. Sen direkt när jag kom hem så kastade jag i mig lite mat och sen drog jag iväg med syrran och målade på Ungdomsgården. Blev även interjuvad av NSD så håll koll i tidningen, på Lördag borde artikeln vara i tidningen. Efter det gick jag hem och bakade lite mera samt gick ut på en promenad med lillebror och mamma. Efter det har jag mest myst med lillasyrran och sett tv samt tagit massa knasiga kort :)
 
 
 
Bil


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0