Be so chill that when somebody talks shit about you, no one believes them.

Bjuder på några bilder som mamma tog på mig nyss. Hon försöker att lära sig systemkameran så det är inte världens bästa bilder. Hon är mycket duktigare med gamla kameror, har massor med foton på då jag var liten och dom är OTROLIGT bra tagna. Mycket är min mammas förtjänast att jag älskar att fota och måla.
 
Tänkte även visa att man inte alltid är så jävla snygg och jag ÄLSKAR att flumma och skäms inte det minsta över vad jag gör eller hur jag ser ut. Förut skämdes jag väldigt mycket över mina tänder men det är ju en del av mig så varför skämmas? Fick höra att jag hade kanintänder när jag var liten men nu tycker jag om mina stora framtänder för jag är verkligen inte ensam här i världen om att ha stora framtänder.
 
Alla är inte födda supermodeller och det är verkligen inte jag. Jag är långt ifrån någon supermodell och jag strävar inte efter det heller. Jag är stolt över att vara jag och vad jag gjort båda bra och dåligt har jag lärt mig av.
Det här är jag Cecilia Sennerfors, jag skäms inte över att vara jag och det borde inte du heller göra. Man ska vara stolt över den man är! :)


Kommentarer
:)

Men hallå!!! vilket påhopp...;) Jag e ju jättebra på fota!!! =)) Alltid!!!!

Svar: Snacka skit ;)

2012-07-21 @ 20:15:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0