dags att sova kanske?

Ligger just nu brevid Robin i sängen och har sett en film, det blev den engelska Rec 1. Har ju sett Rec 1 & 2 fast på spanska så man visste ju vad som skulle hända ungefär. Funderar på om jag ska försöka få Robin att vi ska se en till film men det tror jag inte kommer gå så bra. 
 
Juste idag när vi for in tll stan så for vi och var med Krille och Jennifer efter att vi lämnat Liam. Vi fyra satt och snackade och myste i solen. Sen blev det även en sväng på MAX och trycka i sig mat och sen for vi hem. 
Då satte vi oss direkt i soffan och jag såg lite tv medans Robin spelade en stund.
 
Nej nu ska jag mysa ner mig och övertala Robin att vi ska se en film och sen sova :)

Godnatt! :)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0