Don't compare yourself to others. Compare yourself to who you were yesterday.

Hejsan. Har varit ute med mamma och fotat lite nu på kvällen och testat inställningar och sådant på kameran. Lärt mig lite mer om den och så. Så sjukt mycket roligare att fota med systemkamera istället för en kompakt men inget fel på kompakt för med vissa får man super bra bilder och sen får man ju inte ta med sig systemkameran in på konserter och sådant så då är det bra med en kompakt.
 
Nu har jag gjort mig en kopp te igen och ska lägga mig och sova faktiskt. Har börjat vända på dygnet för snart börjar jag jobba och vill faktiskt inte sova bort hela dagarna. Vill ju vara ute i solen och passa på nu när det är sommar. Sova kan jag göra på nätterna istället.
 
Här får ni en bild på min mammas mosters hund som vi träffade i kväll :)
Godnatt på er! :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0