don't go wasting your emotions lay all your love on me

Sitter och pratar med Robin på skype chatten och samtidigt ser jag Sons Of Anarchy, nu blir det andra gången jag ser SOA serien. Kunde inte sluta se den förra gången och jag satt och nötte serien och kunde sitta nästan halva natten och se SOA även fast jag hade skola dagen efter....
Men tå koppar kaffe fixade det mesta ;)

Efter jag sett klart det försat avsnittet så ska jag sova för ska inte vara trött i morgon på jobbet. Var lite trött idag på jobbet för hade sovit dåligt. Men hatar man att sova ensam så är det jobbigt att sova. Men förhoppningsvis så får jag sova med Robin i helgen om jag inte tar och stannar hemma i helgen? Vi får se hur jag gör :)

Kram och godnatt på er i alla fall :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0