hemma igen

 
Är hemma efter filmen nu. God damn vad bra den var!! Älskar musikaler, jag blir så jäkla glad när jag ser musikaler. Nu i efterhand ångrar jag lite att jag inte flyttade till Stockhom och gick estet. Kom ju in där på allt jag valt!? Ahja är glad ändå att jag stannade i Luleå för har träffade underbara vänner och Robin + hans familj som jag tycker super mycket om. Om jag hade flyttade till Stockhom hade inte något av detta hänt så jag är glad ändå att jag stannade kvar i Norrbotten :)

Nu står Robin och gör lite natt mat och vi ska lägga oss och mysa i soffan. I morgon ska vi upptidigt och hjälpa Robins mamma att städa och tvätta och sen ska vi göra nått annat kul istället för att sova bort hela dagen som vi brukar göra! :)

Godnatt på er! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0