natti natt

Äntligen en lugn stund!
Har varit full rulle hela dagen fram tills nu då Robin ska lägga Liam. Jag är super trött och vill bara lägga mig i soffan och se en film och somna till den. Sen räknar jag med att Robin bär mig till sängen men skulle inte förvåna mig om han antingen somnar med Liam i ''våran'' säng eller om han nu ser film med mig så lämnar han mig på soffan. Får ta och säga till han innan att han ska bära mig till sängen. Fast det kommer nog sluta med att jag får panik i slår till Robin i sömnen och kommer sprattla som en fisk när han lyfter mig. Haha :)

Vad gör alla en Lördags kväll som denna? Jag sitter just nu och laddar ner Picasa åt Robin och funderar starkt på att starta en blogg åt honom men han kommer aldrig uppdatera där så kommer säkert att få göra det åt han. Tror jag ska snacka med han om att starta en blogg. Det skulle vara så kul om han började blogga och så kan han skriva om Liam och sådant och vad en ung pappa gör för att allt ska gå runt osv osv. Haha vet då att jag hade startat en om jag hade varit Robin men jag är ju som jag är ;)

Ska i alla fall börja göra en designe åt Robin och sen får vi se hur det sluar. Länkar ju självklart till hans blogg om det nu startas någon så håll koll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0