Sissta tvätten

Nu är sissta tvättmaskinen klar och jag har hängt upp den samtidigt som jag pratat med Robin i telefonen.
Ska se klart min serie som jag ser eftersom jag bara har några avsnitt kvar och sen är den helt klar så kan ta bort den från datorn.
 
Ska bara springa på toa och ta ut linserna och borsta tänderna samt hämta mina vitaminer. Dricker C-Vitamin och tar Silica tabletter som hjälper hår och naglar. Ska även köpa mer B-Vitaminer och jag kan STARKT rekomendera dessa vitaminer! Alla dessa tre vitaminer hjälper hår och naglar och jag LOVAR dom hjälper som tusan!
Mitt hår som i vanliga fall växer som ogräs växer 10x  mer nu och mina naglar håller längre så därför har jag ofta långa starka naglar. Dock klipper jag av dom nu hela tiden precis innan Robin ska ha Liam så jag inte ska råka göra illa Liam men dom växer snabbt så det gör ju inget :)

Ah ja slut pratat om det, godnatt på er! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0