Städa från golv till tak

Kom precis hem från fika med mormor, mamma och lilla kusinen. Vi for ut mitt i skogen typ och satte oss och fikade på ett litet fik där.
Tog mig en kaffe och en macka och satt och pratade massa med min älskade mormor och mamma. Lekte även lite med lill kusinen och jag lovar att alla där trodde hon var min unge för dom kunde inte sluta stirra. Stör mig på att folk stirrar så fort man håller i en bebis eller en liten unge i handen... Men vad ska man göra?

Har i alla fall satt igång en tvättmaskin och ska börja städa mitt rum nu. Det ska bli kliniskt rent och måste även rensa min ''data skrubb'' som är full med saker. Kommer inte ens in till min stationära dator för det är så fullt där.
Bara att börja arbeta nu då, kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0