Tvättar och letar flygbiljetter

Jo nu har man blivithemmafru eller hur var det nu?
Tvättar i alla fall massa kläder och letar flygbiljetter för i slutet av Augusti ska jag till min Farfar! Längtar så mycket efter honom och hans dåliga skämt. Måste gå i släkten, för ingen i våran släkt kan skämta och speciellt inte jag.

Är hungrig som en varg och även om jag tröck en Billys precis så kurrar magen. Har helt vänt på dygnet så min mage tror att det är middag nu.

Förresten, ser att statistiken har chock höjts dom senaste dagarna. Kul att den höjs nu igen när jag börjat blogga på nytt! Det kommer bli mer bilder och mer inlägg, minst 5 st per dag har jag bestämt och jag börjar i morgon! Ska även börja gå upp tidigt nu för om exakt en vecka börjar jag jobba och pengar kommer bara rulla in. Ska spara alla mina pengar eller ja kanske hälften i alla fall och sen när studiebidraget börja komma igen så ska jag spara 500 kr varje månad. Undrar hur det kommer gå men det ordnar sig säkert :)

Nu ska jag i alla fall gå och göra mig lite thé och kanske mackor eftersom min mage kurrar som tusan just nu! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0