22 Juni 2012

Hallå där! Idag är det midsommar! så glad midsommar på er! Hoppas ni får en as bra dag och drick inte SÅ mycket alkohol utan ta det lugnt och ta er hem eller någonstans där ni kan sova och är trygga! Mamma instinkten kommer fram nu känner jag,, men är bara rädd och omtänksam om allt och alla :)

Vaknade vid 5 tiden i morse av att Liam hade drömt nått otäckt och låg och grät så då tog jag upp han och så fick han sova mellan mig och Robin en stund innan Liams farmor kom och sa att gröten var klar och då klädde jag på mig och gick och matade Liam så Robin fick sova. Sen har jag och Liam lekt hela morgonen med klossar och spelat trummer på en hink. Nu ligger dock både Liam och Robin och sover, jag lämnar dom i 10 min och så somnar dom. Haha men det gör inget eftersom att Liam vaknade så himla tidigt och idag så har vi mycket för oss så han behöver all energi han kan få :)

Snart ska jag tvinga upp Robin i alla fall för att börja göra sig i ordning så man får nått gjort idag, slö som han är min karl men älskar han så mycket ändå.

Just nu sitter jag och äter frukost som består av yoghurt och musik, lyssnar på lite KIZZ och sjunger med till tomorrow and tonight. Ska snart göra mig lite kaffe eller kanske knäcka en energi dryck, haha har nästan blivit beroende av energi drycker dom senaste dagarna. Men så är det när ens karl har en liten son som är världens sötaste och snällaste lilla bebis :)

Nej nu måste jag väcka dom ''små'' pojkarna känner jag :)

Ha en bra dag! :)
Trackback
RSS 2.0