23 Juni 2012

Hallå!

Passar på att blogga lite medans Liam sover och det är lugnt innan man måste öka tempot och stressa iväg till bussen som går om 50 min :)
Har varit vaken med lillen sen klockan halv sju i morse, egentligen vaknade han klockan fem i morse men jag och Robin lät honom ännu en gång sova i våran säng så han inte skulle vara helt trött och grinig hela dagen.
Men vid halv sju tog jag upp honom och lät Robin sova till klockan kvart är nio, då hade jag och Liam hunnit äta frukost, leka, dansa till KIZZ och Johnny Cash och busat. Söta lilla Liam :)

Nu ligger då Liam och sover och Robin sitter i soffan och kollar tv eller spelar, vet inte riktigt eftersom jag sitter och bloggar, haha. Ska gå och kramas lite med Robin nu så kanske skriver ikväll :)

Btw hade en as bra midsommar och jag hoppas ni andra också hade det hellst utan en fylla och baksmälla idag men antar att dom flesta är ganska bakis idag, men det är helt okej! :)

Kram på er i alla fall :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0