9 Juni 2012

Hallå hallå!
Jo tack jag vet jag bloggar inte så mycket nu för tiden men när man hellre är med sina kompisar, pojkvännen och hans son samt familjen så blir bloggen lidande.
Är hemma hos Robin just nu och självklart sitter vi vid varsin dator och gör olika grejer. Har varit hos Robin sen i Fredags och myst på till tusen men på måndag far jag tillbaka till Boden och är med min familj och Robin.

Idag blev jag väckt vid 4 tiden på morgonen av Liam som drömde någonting och snackade i sömen. Somnade om och vaknade flera gånger och vid halv sju så vaknade han och då fick han vila med mig och Robin i våran säng. MORGONMYS!! ♥ Vid 1 tiden så for vi in till stan för att träffa min älskade mamma. Vi tog en fika på Wayens och snackade och även en liten shoppingrunda blev det. Sen for jag och Robin tillbaka till han och så var vi ute ett tag i lekparken med Liam så han fick gunga och åka rutschkana (stavas?) sen blev det att gå till Ica och jag köpte glass och äppelpuré till lillen och en dricka till Robin.
Sen hem igen till Robin och jag somnade på hans säng ett tag med Liam. MYSIGT!! ♥
Vid fyra så gjorde jag mat åt Liam och satt och matade honom med Robin, sen har det mest varit massa mys och nu ska vi försöka få lillen att soa och snart ska väll jag och Robin också gå och sova. 

Tycker så mycket om Robin och hans familj så det går inte att beskriva! Robin gör mig verkligen lycklig och glad hela tiden och har aldrig kännt så här förut. Han är verkligen den finaste personen på jorden och jag älskar honom!

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0