Dag 01 - Om mig



Jag heter då Cecilia Sennerfors och bor i Boden med min Mamma, låtsas pappa och fyra syskon. I Boden har jag bott hela mitt liv men förra året skulle jag ha flyttat till Stockholm till min pappa men det blev ändrat och jag valde att stanna kvar i vackra Norrbotten.

Jag går skola i Luleå på Luleå Praktiska Gymnasium där jag går Hotell & Turism - Resor. Jag kommer utbilda mig till guide eller Hotell Ägare. Är ofta i Luleå nu förtiden när jag träffat massa härliga Luleå människor och då väljer jag självklart att vara i Luleå än i Boden. Inget fel på Boden det är min hemstad men Luleå har sin charm och inom kort blir det nog en flytt dit.

Jag älskar att måla och lyssna på musik. Mitt liv består mest av musik, konst och nöjjen. Jag sjunger nästan hela tiden och dansar. Jag älskar att ha målarfärg över hela mig för då känner jag mig levande och kan kladda hur mycket jag vill. Jag skulle passa perfekt som dagisfröken eller bildlärare men eftersom jag valt att utbilda mig till Guide eller Hotell Ägare så går det inte.

Jag har två stora beroenden och det är Kaffe och Skor. Utan kaffe så funkar jag inte normalt en dag och det mesta blir bara fel det jag gör så kaffe är ett måste. När det gäller skor så har Askungen bevisat att par skor kan förändra hela ditt liv så där fick ni svar på det.

Jag är dålig på att hålla ordning på mina saker och mina pengar så därför har jag börjat skriva upp massa saker så jag ska komma ihåg.

Det sissta jag vill säga om mig själv är att jag HATAR ingen eftersom att jag tycker hata är ett starkt ord istället älskar jag alla men vissa mycket mindra än andra.

Puss och Kram :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0