Dag 11 – Mina syskon

Har 4 plast syskon som jag fick när min mamma och min låtsas pappa blev tillsammans.

Äldsta är 14 år och fyller 15 år snart.
Världens finaste lillasyster, vi snackar hela tiden typ och kan skämta med varandra om allt möjligt.

Näst äldsta är 12 år och hennes hade jag bättre relatation med förut med den ändrades.

Lillebrorsan är 11 år och är världens bästa lillabror. När jag var liten ville jag alltid ha en lillasyster men god damn vad jag älskar min lillebror. Han är så jäkla härlig och vi har en ganska speciell relatation vi två. Till exempel när vi kommer hem och säger ''Hej'' till varandra så säger vi inte ''Hej'' utan vi säger ''Hej Tönt'' eller ''Hej pucko'' med världens smile på läpparna. Åhh vill inte att han ska växa upp och bli en dryg liten kille som tror han äger världen, han ska ju vara min lillabror som jag fortfarande tror är 8 år.

instingen är 7 år och är världens solstråle. Vill alltid busa med mig och kommer ibland och frågar om hon får sova med mig eller se film. Alltid när jag kommer hem så springer hon fram och frågar ''Cissi kan du vända mig upp och ned??'' och super glad.

Älskar er massor. Säger det inte ofta men ni är verkligen älskad så otroligt mycket av mig varenda en av er. Vad som än händer eller har hänt så älskar jag er till tusen! Är verkligen kass på att visa att jag tycker så mycket om er men ska bli bättre! Jag lovar!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0