20 Mars 2012

Inte helt fel att börja praktiken klockan 15:00 idag!
Fick mig en sovmorgon idag och vaknade vid 9 tiden. Tog mig lite kaffe, fil och flingor och slog igång ett avsnitt One Tree Hill. Har myst på ett tag nu i sängen och ska snart göra lite lunch och börja göra mig i ordning för att fara och jobba.
Min första dag på praktiken var igår. Har börjat praktisera på Örnvik Hotell & Konferans och jag trivs som fisken i vattnet redan efter första dagen. Började klockan 11:00 igår och Linda kom och hämtade mig innan.
Idag blir det kvälls passet och jag ska servera gästerna, är lite nervös men det kommer säkert att gå bra.

Nej men nu ska jag göra lite lunch och göra skolarbete en stund och så skriver jag innan jag far iväg till praktiken :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0