22 Mars 2012

Hello!
Fick mig en sovmorgon idag och herregud vad skönt det var! Alex kom hit vid sju tiden i morse och så for vi vid halv åtta till min skola. Han är så snäll som skjutsar mig, fast ja han var nog mest nöjd för då fick han köra lite bil. Haha, ahja jag var också nöjd och glad :)

Efter skolan hämtade Alex upp mig vid nya medborgarplatsen och så for vi iväg och skulle kolla någon rally grusväg, sen hem till han och hämta upp hans mamma och sen släppa av mig hemma för att jag ville äta middag hemma och träffa min familj.
Efter ett tag ringde Alex och sade att han skulle hämta mig på 10 min för då skulle vi hem till han igen för några från hans släkt skulle komma och hälsa på så då bar det av hem till han och träffa dom :)

Kom hem för ett bra tag sedan och har hunnit dricka te och snart ska jag sova för är super trött.
Skönt med helg i morgon säger jag bara! :)

Godnatt med er!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0