en sådan där lista

ÄRLIGHET:
Ditt äldsta hångel? 21 år, alltså Alex :)
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? 2
Vad tycker du om kärlek? Kan ha sina jobbiga stunder men oftast är det jävligt bra :)
När kramade du någon sist? Nyss :) Lille bror :)
Saknar du någon speciell person? Nej :)
Har du svårt för att bli kär? Ja
När kysste/hånglade du med någon sist? För en stund sedan
Med? Alex :)
Ångrar du det? Nej verkligen inte :)
När fick du senast en komplimang? Idag
Har du hånglat med någon av samma kön? Nej


HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: Ja
Hånglat med nån riktigt ful: Nej
Hånglat med fler än 5 pers: Ja
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Nej
Gjort något riktigt dumt? Massor med gånger
Gjort något du verkligen ångrar? Ja, massor med gånger
Skadat dej själv med flit? Nja, jag visste ju att jag skulle göra illa mig när jag skulle känna om locktången var varm så får väll skylla mig själv xD
Varit nykter på nyårsafton? Japp
Åkt ambulans? Nej
Gjort nåt olagligt? Ja
Blivit polisanmäld? Nej
fått din mamma att gråta? Ja...
Slagit ner någon? Japp! I Wii!! Haha :D
Skämts över dina föräldrar? Vilken unge har inte skämts över sina föräldrar någon gång? :)
Skämts över dig själv? Ja, när jag gjort något väldigt dumt
Sagt jag älskar dig och menat det? Ja
Tar du droger? Nej
Dricker du? Alkohol nej.
Vilka kläder sover du i? luleå hockey t-shirt och underkläder
Varit/är kär? jag är kär :)
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? Ja
Är du ensam nu? Nja, ensam på mitt rum men alla i familjen är hemma och Alex ser hockey :)
vill du gifta dig? Ja
Vill du ha barn? Både ja och nej


SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Alex
Såg dig gråta? Mamma
Fick dig att gråta? Alex 
Du gick på bio med? Alex

Skällde på dig? Skolsköterskan xD


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Nej, inte vad jag minns ;o
Kramat någon? Ja :)
Pussat någon? Ja :)
Köpt någonting? Ja, buss biljett till mig och Moa :)
Sjungit? Sjunger hela tiden typ xD
Saknat någon? Nja :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0