full rulle, g-natt

Enda sedan jag kom hem i dag så har det varit full rulle. Iväg och köpa bilen med Alex, sen skulle han ju självklart köra omkring med den ett tag så då for vi och träffade lite kompisar och snackade med dom meneftersom att det är skola i morgon och det började bli lite sent för att vara ute och köra så skjutsade Alex hem mig och så for han.

Har tagit mig en dusch och målat mina naglar i silver (VÄRLDENS FINASTE FÄRG EFTER LILA!!!) har även hunnit se 2 avsnitt av One Tree Hill och nu är jag på sissta avsnittet på säsong 5, damn vad bra det är.

I morgon tar jag lite sovmorgon och vid halv åtta kommer Alex och hämtar mig och så ska han skjutsa mig till skolan. Haha galning som han är men även världens snällaste kille :)
Men skönt med sovmorgon även fast jag sade att han inte behövde skjutsa mig, men som sagt är han så snäll så han gör det ändå. Nu hoppas jag bara att han inte försover sig för då blir jag ledsen.

Men godnatt i alla fall :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0