Godnatt!

Hello!
Är hemma och välbehållen efter en dags praktik med Linda.
Är ganska trött men det får man räkna med, men nu hade jag tänk krypa ner i sängen med en kopp te och se lite One Tree Hill imnan jag somnar. God damit vad skönt.
I morgon blir det skola som vanligt och förhoppningsvis är man utvilad och glad :)

Godnatt! :)

Btw! Vill säga grattis till min vän Tess och hennes kille till deras lilla pojke som ploppade ut idag! :)
Är så glad för deras skull och snart blir det väll att fara och hälsa på dom, det påminner mig också om att jag måste börja måla igen. Har lovat att måla Luleå Hockey loggan och en liten tavla som dom ska ha över lill pojkens spjälsäng. ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0