11 November 2012

Hej, har inte haft orken att blogga eftersom jag haft så ont i magen och bara velat se serier och dricka te. Äta är bara jobbigt eftersom att jag ändå får ont i magen direkt efteråt så har fått äta skorpor och dricka fruktsoppa.
 
Robin kom hit igår vid 21:00 tiden så hämtade upp honom vid bussen. Han såg ut som Bambi när han halkade omkring fram till bilen eftersom att det var så halkigt ute igår kväll.
Idag har vi mest legat och glott serier och pratat en massa och vid halv 6 tiden skjutsade mamma och jag han till bussen för han skulle hem och plugga.
 
Just nu sitter jag och kollar lite på IKEA samtidigt som jag kollar Desperate Houusewifes samtdigt som jag kollar på EMa galan på MTV. Haha, kommer bli supermorsan om jag redan kan göra massor med saker samtidigt ;)
 
Kramis


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0