8 November 2012

Hejsan, ursäkta att jag inte bloggade mer igår men fick migrän attack tror jag och började må väldigt illa och kräktes. Nu mår jag dock bra men kände att jag skulle vara hemma en dag till för att vara på den säkra sidan. Min chef tyckte dock att jag skulle vara ledig resten av veckan och komma frisk nästa vecka. Inget jag tackar nej till diret? ;)
Ja ja hon menade väl och eftersom att det går vinterkräksjuka nu så förstår jag hur hon tänker. Men har dock inte det utan hade bara riktigt ont i huvudet igår. Svärmor och mamma trodde jag var gravid men det kan jag också lova att jag inte är, haha gullisar de är :)

Nu sitter jag i alla fall i sängen och ser Walking dead och funderar på att göra te och macka. Mums!!! Men det finns typ ingen ost så ska sura en stund tror jag för vill ha ost :(
Tror jag skickar Robin att köpa ost eller så ber jag svärmor köpa, är jätte ost sugen. Vill ha ostrulle med röktskinka, nostalgi! Åt alltid det på dagis och har fortsatt med det till nu!:D

Haha ska forsätta se WD nu sp kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0