17 Oktober 2012

Hejsan. Sitter på min rast nu och bloggar lite. Det är så lugnt nu på jobbet så jag blir så rastlös. Kan ingen komma hit och liva upp stämningen lite? Ungarna som är här är nere i studion och nu är en klass på väg hem...
Var så trött i morse så jag höll nästan på att missa bussen, hatar att det ska vara så halt ute så man nästan slår ihjäl sig och bussarna kör som sniglar så kom försent 20 min! Men det gör inget för hade ändå tänkt jobba över idag eftersom att jag ändå inte kommer in hemma fören 4 då Robin slutar skolan. 
 
Igår när jag kom hem så hade Robin gjort mat och hade tänkt göra det mysigt med ljus och sådant men han hade inte hittat ljusen så det blev inga ljus. Men mysigt var det! På kvällen fick jag och Robin fin besök av mamma och min lillasyster som kom och lämnade en tjockare jacka och ett par skor åt mig. Hade bara på mig skinnjacka och tygskor och blev ganska så förvånad när snön började falla.
Så ringde i panik till min söta mamma som slängde sig i bilen efter att de hade ätit middag och kom över till mig och Robin och pratade och fikade. Jag och lillasyrran drog en sväng på ICA och hon pekade på allt och sa ''Kan jag få de??'' men då hon frågade om hon kunde få ett paket med macaroner så började jag skratta. Gulle unge, ska bara ha och ha bara för att ha. Ahja mysigt att dom kom förbi.
 
Tog mig även ett LÅNGT bad och tjoade för mig själv. Tur att ingen hörde, haha! Sen mös jag mig ner brevid Robin och så såg vi ''The walking dead'' kan ju säga att jag höll i Robin hårt i natt. Hatar zombies...
Men serien var ganska bra men som sagt inget slår ''Sons of anarchy''! Världens bästa serie! :)
 
Nu måste jag fortsätta jobba, kram på er!
 
 


Kommentarer
Lisa

hej har några frågor till dig om Liam! :)

1. Hur är det att vara låtsas mamma?
2. Är du stolt över det?
3. Ni är jätte lika ni två har du hört det ofta?
4. Har du blivit kallad mamma av någon?
5. Vad var din första tanke om Robin då du fick veta att han var pappa?

Svar: Hej Lisa, vad kul att du har några frågor om Liam! :)
1. Det är jätte kul! Dock vill jag inte kalla mig själv låtsas mamma men folk säger att jag är det nu eller de säger extra mamma och inte låtsas :)
2. Jag vet inte hur du menar med stolt. Men om jag är stolt över Liam? Klart jag är stolt eller menar du om jag är stolt över att vara extra mamma? Det kom ju som en chock men nu känns det inte alls konstigt :)
3. Oj tack så mycket! Ja jag har hört det några gånger men så lika kan vi ju inte vara eftersom att han inte är min son via blod. Utan han är ju Robins och hans ex son.
4. Ja det har jag flera gånger. Många tror att jag är mamman till Liam men så är ju inte fallet.
5. Ja du, jag kommer inte ihåg exakt men jag blev faktiskt lite rädd. Visste inte vad jag skulle tycka, unga pappa och 19 år? Det är ju inte så vanligt men jag tyckte inte att det var konstigt eller knäppt. Så det får du inte tro, dock tog det ett tag för oss att börja närma oss varandra. Jag tror lite för att jag fortfarande var 16 år och han var rädd hur jag skulle tycka om honom och jag rädd för att jag precis hade kommit ut ur ett förjävligt förhållande och ville inte uppleva det igen genom att fästa mig så myket vid honom och så skulle han bara vifta med handen och gå till nästa, Men han är ju verkligen inte så, långt där ifrån! Antar att jag och Robin ska tacka både våra två ex kompisar och min bästa vän Emma som sa åt mig att ringa och bjuda hem Robin till mig då jag fyllde 17 år. Det bästa jag gjort eftersom att nu har jag världens finaste killar i mitt liv. Robin och Liam :)

2012-10-17 @ 14:14:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0