21 Oktober 2012

Herregud vad tiden går fort! Tyckte nyss att det var sommar och nu är det redan Oktober och i slutet av Oktober också! På Torsdags nästa vecka är det 1 November, helt sjukt!
 
Idag vaknade Liam vid halv 9! Helt sjukt hur länge han sov och nu sover han igen. Han väckte mig genom att sitta och putta på mig och babbla bebis språk, Så vi gick upp med Liam och gav han gröt men han ville inte ha allt men Risifrutti var smaskigt tyckte han så en hel risifrutti åt han och en halv grötskål. Sen har han suttit och sett Pettson och Findus samt lekt med sina leksaker och kramats jätte mycket,
.
Han kan ju även säga Cissi nu men det blir ''Schischi'' eller ''Titti'', blev så glad när han sa det så bara hoppade och tjoade och Liam bara skratta åt mig då.
 
Är lite halft trött idag för kunde inte somna fören vid 2 i natt, först var det för varmt sen blev det för kallt sen låg jag oskönt och det var fel på kudden och allt var bara fel...
Tillslut somnade jag och vaknade när lillen vaknade.
 
Kramis!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0