25 Oktober 2012

Sitter ensam hemma hos Robin och har jätte tråkigt. Robin är på en körkortlektion och jag sitter och försöker se någon serie men hittar ingen jag vill se...
Det blev en sväng på gymmet med Janita idag efter skolan. Gu förb*nnat vad skönt med ett gympass. Kände att jag behövde det och nu är det slut med latandet och istället blir det regelbundet besök på gymmet. Ska försöka fixa ett kort till Robin också så han kan börja träna, han klagar ju alltid på sin rygg så känner att han kanske behöver det och jag vill fara iväg och träna med honom ibland också. Visa upp hur biff jag är egentligen, haha om någon månad kanske om jag har tur? ;)

Ska försöka se ett avsnitt Sons Of Anarchu nu och om ca 40 min är Robin hemma. LÄNGTAR!!! Tycker inte om att vara ensam hemma så här länge :(

C7b1b391c676810ea960182756bcc1bb_large


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0