6 Oktober 2012

Hej har inte kunnat blogga någonting för här på Hotell Robin och Cecilia bor det just nu 2 killar och en brud och dom tar upp allt internet....
Nej men det är Krille, Pierre och Robin som lanar och jag och Jennifer sitter och kollar Facebook på våra mobiler. Idag tror jag dock att dom far hem till sig men jag vet inte riktigt, vi får ju se.

Snart kommer mamma och pappa hit och då ska vi fara och handla mat och grejer till lägenheten. Ny dammsugare och mopp... Jäkla kul grejer man måste ha...
Har skrivit en hel lista med saker så vi inte ska glömma någoning, det blir alltid så att när jag kommer hem så kommer jag på grejer jag skulle ha köpt. Slår aldrig fel!

Nu har i alla fall Jennifer och Krille vaknat så ska vara lite social, kramis på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0