9 Oktober 2012

Hejsan, har landat hemma hos Robin.Är trött och slut och det där med att jag skulle plugga när jag kom hem kommer ju inte på frågan!
Varit trött hela dagen i skolan, sen hem och kasta av sig alla mina väskor (två stycken, lät som typ 8 stycken). Fick direkt börja dammsuga och moppa eftersom att jag inte kan vara borta två dagar så ska det se ut som ett helvete när jag kommer hem igen. Okej det där var väldigt överdrivet men ni fattar inprincipen? Sedan då jag gjort det så var det bara att springa iväg till bussen med Robinför att åka in till stan med Robin och Emma och möta upp Jesper för att äta mat på MAx innan hockeyn.

Hockeyn levererade som vanligt men har tappat all min respekt för Luleå fansen. Ingen respekt eller skamm i kroppen har dom, skriker fula ord och trycker ner motståndarlaget var tredje sekund och då en HV71 spelare ligger medvetslös på isen har dom mage att skrika ''Där ska du ligga din jävla fitta'' och ''Hora''? Det värsta är ju att en gubbe sitter och skriker samma sak men respekt till det barnet som skrek ''Håll käften'' till gubben och säkert alla som skrek massa nedtryckande ord. Det blev helt tyst då och jag tycker att Luleå Klacken kan ta och lära sig någonting från det barnet.

Annars då? Har legat i ett varmt bad och tinat upp min frusna kropp och nu ska jag starta ett svanitt Ugly Betty. Grym serie!

Kramis! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0