Godnatt!

Nu tar jag och säger godnatt. Eller först några sidor av svensk maffia. God damn vad bra den boken är!
Dock var det ett tag sedan jag tog upp den boken och läste den men nu jäklar ska det läsas! Tycker att dagens ungdomar är riktigt dålig på att läsa böcker, när jag var yngre så läste jag alltid böcker innan jag skulle sova. Sen hade jag "period böcker" alltså böcker jag alltid läste på till exempel sommaren eller vintern. På sommrarna läste jag alltid "En Ö I Havet" och "I västangrind" och på vintern läste jag alltid "Pettson och tomtemaskinen" samt "Jul sagor". Tycker det är tråkigt att dagens unga inte läser lika mycket böcker som man gjorde förut. En sak är då säkert, mina ungar kommer inte att få en egen dator fören de fyller 12 år och klockan 20:00 ska de ligga i deras säng och läsa en bok innan de ska sova.

Haha slut skrivet om den saken i alla fall, godnatt på er! :)



"Gammal" bild jag vet men whatever :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0