Tvättar

Håller på att köra näst sissta tvättmaskinen nu och ska bara slänga in en kofta efter det och sen ska jag sova.
Ligger och ser Ghost Whisper medans och har ätit 2 plommon, en nektarin och en banan samt en stor kopp te. Blev så sjukt sugen på frukt så smällde i mig det och nu är jag ganska så mätt.

Är så fruktansvärt sugen på att köpa någonting från H&M men hittar ingenting!? Har letat och letat men det finns typ inget jag vill ha, samma på Gina Tricot. Hittar ingenting förutom fest kläder och jag är ju ingen party pingla direkt så käns ganska onödigt att köpa det. Vill ha nå mysiga kläder som man kan mysa omkring i hemma förutom mjukisar...
Får försöka hitta någonting sådant. Kanske en mjukisdräkt eller en One Pice? Dom ser så mysiga ut!!! Ska kolla efter någonting sådant medans jag väntar på att tvättmaskinen ska bli klar! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0