Vilken disney figur är jag?

1. Vad gör du oftast på dagarna?
A. Städar. Min familj blir så arg när det är smutsigt.
B. Skämtar och skrattar.
C. Tittar på tv och slappar.
D. Leker med mina vänner.

2. Hur klär du dig helst?
A. Jag brukar oftast ha en fin klänning på mig.
B. Jag gillar att klä ut mig till roliga figurer.
C. Jag tar på mig det jag har lust med just den dagen.
D. Inget speciellt. En vanlig tröja och byxor bara.

3. Vad är du mest rädd för?
A. Att inte hinna hem i tid på kvällen.
B. Lejon! Huga, vad läskiga de är.
C. Jag blir inte rädd.
D. Heffaklumpar.

4. Vad äter du helst?
A. Det jag själv lagar.
B. Småkryp! Smakar som kyckling.
C. Frukt och bär.
D. Honung.

5. Vad är ditt motto?
A. Vad är väl en bal på slottet?
B. Hakuna Matata!
C. Var nöjd med allt som livet ger.
D. Ingen kan vara nere med en ballong!

6. Vad gör du en solig lördag?
A. Jobbar i trädgården.
B. Badar i vattenhålet.
C. Ligger i en hängmatta och solar.
D. Går på skogspromenad.

7. Vart vill du helst resa?
A. Långt bort från min familj.
B. Till äventyren i djungeln!
C. Någonstans där man kan bada, sola och slappa.
D. Upp i luften med luftballong.

8. Vad gör du på fritiden?
A. Kammar håret.
B. Gräver efter maskar.
C. Dansar och sjunger.
D. Letar efter godsaker att äta.

9. Vad vill du bli när du blir stor?
A. Prinsessa.
B. Professionell insektsletare.
C. Artist.
D. Det spelar ingen roll vad jag blir, så länge jag är en bra kompis.

10. Var vill du helst bo?
A. I ett slott.
B. I djungeln.
C. Där det finns mycket frukt. Kanske på ett torg.
D. Inuti ett träd.
 
Flest A 1/10
 
 
Askungen. Du tvingas jobba hårt för att hålla alla andra nöjda. Men trots att du bara möts av elaka kommentarer har du alltid något snällt att säga. Och oroa dig inte! Snart kommer du att få den lycka som du förtjänar!
 
Flest B 5/10
Pumbaa. Du är glad och sprallig! Dina vänner är viktiga för dig och när någon är ledsen gör du allt för att få personen gladare. Du gör helt enkelt allt mycket roligare!
 
Flest C 2/10
 
 
Baloo. Du är lugn och nöjd med livet. Du gillar att ha det bekvämt och ta det lugnt. Men du är inte tråkig för det! Du är alltid på gott humör och har inte långt till dans och sång. Du vet alltid vad du ska göra för att göra någon glad.
 
Flest D 2/10
Nalle Puh. Du har ett stort hjärta och ger alla en chans. Du är alltid snäll mot alla du träffar. Du står på dina vänners sida i vått och torrt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0