Lite Om Mig

 
 

UTSEENDE

[X] Jag är kortare än 175cm.

[ ] Jag blir lätt brun.

[ ] Jag skulle vilja att mitt hår var av en annan färg.

[x] Jag har vänner som aldrig har sett min naturliga hårfärg.

[ ] Jag har en tatuering.

[ ] Jag har haft/har tandställning.

[X] Jag har glasögon/linser.

[X] En helt okänd person har sagt att jag är snygg.

[x] Jag har mer än två piercingar.

[X] Jag har piercingar på andra ställen än i öronen.

FAMILJ

[X] Jag har svurit åt mina föräldrar.

x[] Jag har rymt hemifrån.

[] Jag har blivit utslängd hemifrån.

[ ] Mina biologiska föräldrar är ihop.

[ ] Jag har ett syskon som är under ett år gammal.

[X] Jag vill ha barn nån dag.

[] Jag har barn.

[] Jag har mist ett barn.

SKOLA/JOBB

[X] Jag studerar.

[ ] Jag jobbar.

[X] Jag har somnat i skolan/jobbet

[X] Jag har missat mer än en vecka av skolan.

[X] Jag har stulit någonting från min skola/arbetsplats.

[] Jag har fått sparken.

SKAMLIGHETER

[x] Jag börjar fortfarande gråta av Disney filmer.

[] Jag har pissat på mig av skratt.

[X] Jag har fört konstiga grisljud när jag skrattat.

[X] Jag har gråtit av skratt.

[X] Jag har limmat fast min hand i något.

[X] Jag har skrattat tills någon form av dricka har kommit ut ur näsan.

[] Mina byxor har gått sönder på en offentlig plats.

RESANDE

[X] Jag har kört mer än 300km på en dag.

[X] Jag har flugit.

[] Jag har varit i Ryssland.

[] Jag har varit i Kina.

[] Jag har varit i England.

[] Jag har varit i Japan.

[] Jag har varit i USA.

[ ] Jag har varit i Afrika.

[] Jag har varit i Asien.

ERFARENHETER

[x] Jag har tappat bort mig i min hemstad.

[X] Jag har sett en fallande stjärna.

[X] Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna.

[] Jag har körkort.

[X] Jag har tryckt på alla knappar i en hiss.

[X] Jag har sparkat en kille mellan benen.

[] Jag har hoppat fallskärm från ett flygplan.

[X] Jag har lekt sanning eller konsekvens.

[x] Jag har druckit en hel liter mjölk på en timme.

[x] Jag har krockat i en bil.

[X] Jag har medverkat i ett skådespel.

[X] Jag har träffat någon från internet i det verkliga livet.

[X] Jag har fångat en snöflinga på min tunga.

[X] Jag har sett norrskenet.

[x] Jag har suttit på ett tak på natten.

[X] Jag har aprillat någon.

[X] Jag har åkt taxi.

[X] Jag har ätit sushi.

[ ] Jag har åkt snowboard.

[x] Jag har kört skoter och har skoterförarbevis.

FÖRHÅLLANDEN

[ ] Jag är singel.

[X] Jag är i ett förhållande.

[] Jag är förlovad.

[] Jag är gift.

[] Jag har varit på en blind date.

[X] Jag saknar någon just nu.

[] Jag är rädd för att bli övergiven.

[] Jag har skiljt mig.

[] Jag har sagt att jag älskade någon och ljugit.

[] Jag har sparat något från ett gammalt förhållande.

ÄRLIGHET

[X] Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra.

[X] Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra.

[x] Jag har smugit ut utan lov.

[X] Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar.

[X] Jag har fuskat i ett spel.

[X] Jag har struntat i ett prov.

DÅLIGA TIDER

[] Jag kan inte svälja piller.

[] Jag har blivit diagnostiserad med depression.

[] Jag tar mediciner mot depression.

[] Jag har anorexi och/eller bulimi.

[x] Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det.

[X] Jag har vaknat gråtande.

[X] Jag har somnat gråtande.

DÖDEN

[x] Jag är rädd för att dö.

[X] Jag hatar begravningar.

[x] Jag har sett någon dö.

[x] Någon nära till mig har försökt begå självmord.

[] Någon nära till mig har begått självmord.

MATERIALISM

[x] Jag äger en iPod eller en mp3-spelare.

[] Jag har en ohälsosam relation med anime/manga.

[X] Jag har egen TV.

[X] Jag har egen dator.

[ ] Jag äger många dyra designerväskor.

[X] Jag äger något från H&M.

[] Jag samlar på serietidningar.

[] Jag äger något från Benetton.

[] Jag äger något jag köpt på E-bay.

[] Jag äger något från Diesel.

SLUMPVIS

[X] Jag kan sjunga så att andra kan lyssna på det.

[] Jag har stulit en bricka från en snabbmatsrestaurang.

[] Jag har lätt för att öppna mig för nya människor.

[X] Jag ser på nyheterna.

[] Jag dödar inte insekter.

[X] Jag svär ofta.

[x] Jag sjunger i duschen.

[] Jag är en morgonperson



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0